Glöm inte bort...

.. varandra när ni står mitt i "småbarnsträsket".. Jag VET att risken för detta är stor, att man gör det hör nog mer till vanligheten än ovanligheten. Men det är aldrig för sent att "bättra" sig.. brukar jag säga, när det gäller det mesta..
Överraska din partner, visa din kärlek, visa din ömhet, visa din åtrå..
Barn i all sin ära, jag älskar mina telningar över allt annat - men, de små liven suger mycket energi och i farten tar den kanske lite död på vår kreativitet vad gäller vår partner..
Men inget är så illa att det inte går att göra någonting åt!
Tänk efter vad din partner tycker om, riktigt mycket.. och gör det för honom/henne! Kanske är det en grej, eller något att äta, eller en handling..
Men GÖR det! Tänk inte bara! Det är så många som tänker.. men aldrig agerar ut sina tankar.
Agera idag - känn resultat direkt..
Låter som en jobbig bantningskur, kanske.. men nej.. att överraska sin partner är inte jobbigt!
Det kan tvärtom, vara både inspirerande och stimulerande.. prova!

Det gör jag. Överraskar alltså.
Det ger effekt direkt!
Mycket bättre än bantningskurer.. hahahaha..

Å

Kommentera här: