Tisdag!

Tjenixen på er,
Rätt lugnt i butiken idag. Några ordrar ramlade in via webbshopen - det tackar vi för!  : )
Har istället pysslat med "operation städa personalutrymmet"... OJ - vilken tidskrävande och svettig operation..
Fick slänga av mig min cardigan och städa i bara linnet idag.. Tänk, man är oftast så duktig att hålla efter butiken, men sina egna utrymmen blir man slarvigare med. Fr.o.m idag ska jag ändra på det!

Fick besök av en jättetrevlig tjej från sajten "Barnlycka", jättetrevligt samtal! Vi fick liksom bekräfta åt varandra att det ÄR kämpigt att vara nystartad egenföretagare.. Sånt är faktiskt en tröst, tro det eller ej!

Kände mig som världen sämsta mamma när jag köpte (hör och häpna!) : risifrutti och mackor till middag..
Men barnen sken som små solar och tyckte att jag var en höjdarmorsa - så att frångå middagsrutinerna ibland kan väl inte vara så farligt??  ; )
Själv käkade jag en kycklingmacka (namnam) från Bo´s strax innan jag åkte hem, så jag var mätt och belåten..
Nu kollar kidsen på Bompa och själv surfar jag runt på diverse sajter..

Funderar på att skriva mer dikter ikväll.. har ju en passion för att skriva.. som ni kanske har märkt..?

Kram
Åsa

Kommentera här: