Valborgsmässoafton!

Trevlig Valborgs på er alla!
Jag finns på plats i butiken, med döttrarna.. Kändes lite onödigt att släpa dom till dagis/skola när jag bara har öppet 10-14. Dessutom skulle nog underbara mormor komma och hämta kidsen redan vid 12-tiden!
Jag misstänker att det blir en lugn dag idag..  Känns som om alla börjar förbereda sig för stugbesök o dyl..

Vi ska dra till Sandön och grilla korv! Tjohoooo. Jag älskar korv!! Ska bli mysigt för mig och kidsen att rå om mormor och morfar själva faktiskt..  : )

Det blev inga dikter igår kväll.. fastnade på msn istället.. GUUUUUD så okreativt.. men trevlig ändå! : )
Får ta mig en diktafton när jag är åter från stugan..

Fick lyxet att bli "barnledig" i helgen. Mamma och pappa behåller töserna i stugan ända till söndag. Wow liksom!
Själv jobbar jag både fredag och lördag, men att få eftermiddagarna och kvällarna "barnfria" ska faktiskt bli riktigt skönt. Vi som har kidsen på 100% kan behöva lite ledighet ibland..
Jag älskar mina barn mest av allt på jorden (och så mamma/pappa/bror förstås!) så jag ska först njuta av ledighet TILLSAMMANS med dom (idag och imorgon)..
Vad jag sedan hittar på fre+lör kväll... hehehe.. det återstår att se..

Kram
Åsa
1 Lars G Sörensson:

skriven

Trevlig helg puman....

Kommentera här: