Hetaste dikten!

För att krydda era vardag och ge er rätta stämningen.. kommer här en berusande dikt:

Åtrå & Närhet

Jag vill se in i dina ögon

Känna hur du hypnotiserar mig

 

Jag blir knäsvag och vill bara vara nära

Vill kyssa, dig, smeka dig, lukta dig

 

Du är så sexig, vacker och stilig

En tanke på dig och jag ler

 

Smeker din nacke, drar till i ditt hår

Täcker din hals med mina kyssar

 

Ser i dina ögon att du bara vill ha mer

Av min kärlek och värme

 

Tanken på våra kyssar gör mig varm

Och ger mig fjärilar i magen

 

Så synkade kyssar, med tungor som arbetar

På samma sätt, mot samma mål

 

Att driva den andra vansinnig

Av härliga, berusande känslor

 

Längtar efter att få känna din hud

Under mina dansande fingrar

 

Trycka till på ställen som påverkar dig mer

Känna ditt gensvar

 

Vill höra dig stöna av välbehag

Precis som jag


//
av Åsa 08.12.30

Kommentera här: