God Afton..

Hej på er,
så sitter man här framför burken igen.. hahaha.. Jaja, TV el. dator.. det är väl lika illa? Jag kan t.o.m tycka att datorn känns bättre, då jag faktiskt kan vara både kreativ (skriva) och hålla kontakter med vänner!

Helst hade jag velat sitta över en kopp te och snacka med någon vän.. Gud vad härligt..
Köar nu på flera lägenheter som sagt och håller tummarna att vi ska få någon av dessa.. Luleå - here I come!
Som jag längtar efter att slippa pendla med bussen varje dag.. Det är rätt drygt.. Dessutom kommer jag att få träffa mina barn MER när vi flyttar. Jag kan lämna dem lite senare på dagis/skola (ja skolan har ju sina tider.. men dagis då).. och jag kan komma hem fortare då jag slipper pendlingen!
Tjohooooooooooooo!!!

Mor och far.. äntligen får vi närmare till varandra igen och kan träffas på mer enkla och spontana sätt..
Töserna kommer att bli jätteglada över det! och jag med!

Jag önskar alla en trevlig kväll,

Kram
Åsa
1 Maria Vuitton:

skriven

Var gärna med i min tävling ;)

Kommentera här: