Fredag - tjohoo

Hej på er,
Ni som följt min blogg en tid vet att.. fredag är en av mina favoritdagar! Tjohooo..

Telia har dock varit supereffektiva (lite för snabba va?) och flyttat över Hafvas telefon, bredband och även stackars kortmaskinens funktion till nya butikslokalen.. Ojojoj.. det sista man vill är ju att inte kunna erbjuda kortbetalning till sina kunder.. men tyvärr har jag inget val. Alla kunderna har varit väldigt förstående och har t.o.m sprungit och hämtat ut pengar för att kunna genomföra sitt köp. TACK för att ni förstår!

Jag har dessvärre inte kunnat blogga (förrän nu) och inte heller surfat in på Facebook, Nk och alla andra livsnödvändiga sajter.. *skrattar*
Men nu är jag på plats hemma igen och sitter på en barnpall i hallen med laptopen på en låg träsoffa.. Hm.. VARFÖR undrar ni?! Modemet el router el vad det nu är.. från Bredbandsbolaget har crashat och jag "sitter fast i väggen".. kan inte surfa trådlöst och helt utan fast telefon är jag också. Sicken TUR att man har sin nalle..  ; )

Vi har börjat förbereda inför flytten imorgon, men kunder - butiken har öppet SOM VANLIGT imorgon (11-14)!!

Ha de gött
Kram
Åsa

Kommentera här: