Sicken lördag..

Hej där,
Ojojoj, som vi har slitit.. HELA familjen Forssell (o Wallsten!) ska tilläggas.. Mor passade butiken idag. Jag, pappa och brorsan flyttade grejjer från nuvarande butiken till den nya, som ska öppna på TISDAG!
Vi har haft fullt upp hela dagen och det har gått riktigt bra. Lite ställ, kläder och skrivbordet står kvar på gamla stället men det hämtar vi upp imorgon bitti.

När jag (Hafva) nu hamnar så att jag får SE UT, så inser jag att det känns som om jag har "suttit inne" på kåken typ.. i över ett år.. *fnissar*.. Allvarligt.. Vilken SKILLNAD det är att få SE UT. Se dagens ljus, se vädret skifta, se människor gå förbi, bilar köra förbi, barnvagnar rulla och snegla över till Heros för att se folk smutta öl..  Hahahaha...
Mitt emot har jag Sushi Bar och där springer det ju folk hela tiden, sushi verkar bli nya nationalrätten..hahaha..

Det blir en lång dag imorgon också, så jag ska försöka komma i säng tidigare ikväll..

Ha en underbar lördagkväll,
Kram
Åsa

Kommentera här: