Diskussion kring NK & "deltidsföräldraskapet"

Hej på er kära kommentatorer,
Hehehe, nu är vi på gång känner jag. Nu har vi en diskussion.
Jag är villig att hålla med; det finns säkert skumma kvinnor på NK också, absolut. Kvinnan är inte felfri (bara nästan)..haha..
Håller med Jonas; det finns kanonbra pappor som "råkar" kalla sig deltidspappor och som ändå är toppenfarsor!
Kanske vill de smygmeddela att de är "singlar", eller att de "bara" har barnen varannan vecka (som tydligen är ett jätteplus i singelbranschen)..
Om det finns kvinnor som kallar sig "deltidsmammor"? Säkert.. fast jag har inte stött på det än? Å andra sidan så klickar jag ju till 99% in på männen på NK, kvinnorna överlåter jag till er män.. *fnissar*..
Den sista procenten? Den går till de kvinnor som är mina vänner och som också hänger på NK.. OCH ett och annat klick går till "rivaler" i NK-träsket (som jag skämtsamt brukar kalla det), som snokat på min sida.. då snokar jag tillbaka.. Ja, ni skulle bara veta vilket rävspel det är på den där sajten.. *skrattar*
Men faktiskt så har jag fått flera nya, fina vänner där! Linda tex, visst var det via NK vi fick kontakt?
Plus en hel del andra.. Ni vet vilka ni är!

Kraam
Åsa

Kommentera mera!!
1 Linda:

skriven

Jupps, du har helt rätt Åsa! Det var via NK vi fick kontakt :D Fatta vilken tur att vi båda var singlar skrattar

Kommentera här: