Flikar in här..

Hej på er,
En konstig dag har det varit hittills. Ibland ganska mycket kunder och lite rushigt rent utav, andra stunder är det väldigt lugnt. Hm.. Märkligt.
Lisbet och min brorson Simon kom för ganska länge sedan och har hängt här. Käkat sin lunch, snackat lite, lekt lite, hjälpt mig slå in paket till kunderna och nu senast har dom bjudit på bullar.. Mums!

Fredde kikade in en kortis och var djupt olycklig över att partypolaren hade fått feber och ställt in utekvällen..
Jag ville såklart ställa upp, men har ingen barnvakt!! Isch.. sms:ade brorsan och frågade (redan igår).. han skulle jobba.  Lisbet har Simon och barnkalas... mamma jobbar järnet i butiken och dessutom har mamma och pappa haft barnbarnen de senaste helgerna..
Jag behöver barnvakter!   : )
Maria min kusin, har inte suttit på länge.. men så har hon varit bortrest och dessutom har hon tusen järn i elden..
Det blir nog bra. Min tid kommer.

: )





1 Mor:

skriven

Maria kommer inte hem till Luleå förrän om två veckor.

Kommentera här: