Gobitar beställda..

Hej hopp,
Nu har Christer gått och jag har fått tid att slänga i mig lite lunch. Helt ok med spring i butiken efter en lugn första timme.
: )

Som vanligt när man kan handplocka sitt sortiment så blir det allehanda gobitar från Martinex. En mjuk och go nalle, Hello Kitty-filt, Hello Kitty-kudde, Muminväskor i papp, Pettson & Findus-glas, verktyg i skumplast m. verktygsväska till!
Även Muminpappans verktygslåda kommer in igen. Den blev mäkta populär mot slutet. Nu får ni chans att införskaffa den till jul!
Leveransen skickas på fredag och når Hafva under nästa vecka.. Spännande!

Ps. Jag veeet att jag var emot att ta in Hello Kitty-prylar - men marknaden styr! Den lilla kissen är ju superpoppis! Dessutom var det bara några gobitar ju.. *skrattar*...Ds.

Nu ska jag snart göra "efterlunchen-kaffe". Ska bli gott. Känner att jag inte riktigt hann med kaffet i morse..

Tjolahopp - ta hand om er!
Kram
Åsa

Kommentera här: