Rundar av..

Hej där ute,
nej hör ni.. (i vanlig ordning).. nu rundar jag av.
Är klar med tvätten och har njutit av min egentid. Gav mig själv ordern att lägga mig och vila, bara vila på soffan.
Var först uppe i varv, men gick in i rätt tankar, stämning och andning.. Lite "mindfulness" ni vet.. och det funkade. Blev rejält avslappnad och höll nästan på att slumra. Låg i en kvart och sen - ny energi!
Nu känner jag mig bara skönt trött och ska hoppa i säng.

Imorgon är det en ny dag - igen!
: )

Måste dammsuga butiken imorgon.. guuud så tråkigt.. Kattis, Jeppe, Lisbet eller nån - kom och hjälp mig om ni är lediga!!
Snääälla... *skrattar*

Jag sitter här och ler. Jag ser fram emot morgondagen!

Glöm inte att kramas - det är så mysigt!

Natti Natti
Åsa

1 Lisbet:

skriven

Kommer på momangen. Hi, hi

Kommentera här: