God Morgon - Tisdag 14 oktober

Tjolahopp på er,
Fick äntligen klippa mig i morse och det var nog sista gången hos mysiga Frida.. hon flyttar snart till Stockholm..
Jag behöver en frissa som kan kvitta klippningen mot varor hos mig!!! Så kallat win-win. Suveränt påhitt!
Någon som anmäler sig frivilligt?
; )

Hann till butiken med andan i halsen och fick faktiskt dammsuga trots att jag hade öppnat. Tycker att man ska sköta sådant före öppning men idag fick jag göra ett undantag.
Kaffet är påsatt och koffeintarmen suger lite granna. Har faktiskt fuskat i mig en kopp redan.. Jopp, på BO´s idag med..
Jag kom ju så tidigt! Var tvungen att göra något av tiden fram till klippningen. Och vad passar bättre än att ta en kaffe på ett trevligt café?
: )

Nu stannar en DHL-buss utanför mig..
Oj, det var nya färgerna från SOBEA!!
Tjohooo..

Bilder kommer sen!



Åsa


Kommentera här: