Rapport från Hafva

Hej där ute,
Shit, det är mycket kvar att lägga ut i webbshopen.. det tar som lite tid.. men håll ut ni som handlar på webben - för det kommer!
Var bara tvungen att få göra något annat en stund och då halkar jag in i den ljuva cybervärlden.. *skrattar*..
Bra med kunder idag, trots början på veckan.

Försäljningstoppen idag:
1. Fixoni & reakorgen
2. Småfolk
3. Ida T
4. Presenter/Leksaker

Klockan 17.00 kommer mamma och löser av mig (vi har ju öppet till 18.00 tis o tors). Då drar jag hemåt för att hämta barnen, fixa middag och dona på.
VAD ska jag göra till middag? Korv och makaroner.. mamman ÄLSKAR ju korv men barnen kanske tycker att det var för nyligen vi åt det.. NÄR åt vi det sist? Ska man måsta börja föra almanacka på sånt?
Bacon och pasta gillar brudarna.. lite torftigt kan jag tycka, men visst - gillar sältan i baconen.   : )
Får fundera vidare på middagen..
Helst hade jag bara lutat mig tillbaka och stått och kollat på min underbara man (Jonas) när han svischar ihop något gott.. Han är en fröjd att betrakta i köket och hans mat är ljuuuuvlig..
S L U R P!

Hej och hå
luden tå

Åsa

Kommentera här: