Eftermiddagen rullar på..

.. och det har varit flera "rusher" här! Tjohoo - vad kul! Sånt gillar vi!
Många glada kunder, både stammisar och nytillkomna. Alfons Åberg-kläderna gör succé, likaså våra populära dragdjur som åter finns i lager:



REA:n fortsätter att sälja; Småfolksplagg, Ida T-plagg och även Mumintopparna för dam!
: )

Jag har haft sällskap av Lisbet under flera timmar och gissa om jag blev GLAD över att se henne! Vi har inte setts eller knappt hörts av på flera dagar och det hör till ovanligheten, därför blev jag EXTRA glad när hon dök upp.
TACK gumman, för sällskap och assistans i butiken.

Älsklingen kikade precis in.. åååh.. allt blev rosa fluff igen.. *fnissar*...
Han hämtade upp en megapåse med tomma matbackar som ska hem till lägenheten..
.. jag insåg med förskräckelse att knäckebrödet var slut och jag som känner mig hungrig redan.. vilken tuuur att Peter har ett hjärta av guld, för han skulle komma tillbaka med en förpackning.. TACK raring..

Till middag blir det kassler i ädelostsås och pommes frites.. mmmm.. jag längtar..

Jag jobbar med textning av två nya doptavlor.. jösses vad dom säljer bra i webbshopen..
(Kerstin Westins fina födelsetavla):



.. nu ska jag fortsätta..

Åsa

Kommentera här: