.. what a surprise!!

.. när vi kom upp till lägenheten var dörren olåst! Peter var redan på plats och hade fixat middagen, det var nästan helt klart.. Ååhh. jag bara älskar att bli överraskad! (och att överraska!)..
Sicken klippa du är honey..
: )

Vi åt som hästar, alla barnen och jag. Peter var nytränad och hoppade middagen.
Vet ni, att trots att jag nyss har börjat med promenerandet, så känner redan hur det ger mig mer energi!
Jag känner mig lite piggare och ännu gladare.. så nu är jag taggad att ge mig ut snart.. ska bara skriva klart inlägget och låta maten sjunka undan liiite..

Tog disken, men tack vare att jag diskade i morse så var den liten. Toppen!

Barnen har satt sig framför Bompa. Jag behöver inte ringa hem och kolla dom under promenaden, för Peter kommer att vara hemma.

Tingeling,

Åsa

Kommentera här: