.. eftermiddagen rullar på..

.. och idag har det kikat in flera stammisar och handlat. THANKS för att ni fortsätter att komma till vår mysiga butik!
: )

Jag känner mig fortsatt glad och förväntansfull och njuter av dessa känslor!
Har dryga timmen kvar i butiken, sedan kommer mamma och löser av mig. Hon håller i rodret för skutan under sista timmen. Butiken har öppet till 18.00.
Tack mamma, för din ovärderliga hjälp... *kramar om*..

Sen ska jag hoppa på bussen och åka hem till familjen.. FAMILJEN. Fint ord. VACKERT ord och jag håller den så kär.. familjen alltså. Visserligen är vi inte kompletta just nu (vi saknar er E & E!), men det gäller att rätta sig i ledet och varannan vecka är vi en familj på 4. Det funkar det också - kanonbra, trots att vi saknar de andra barnen.
Vi ska äta middag ihop, sen blir det en skön mix av nytta och nöje.

Senare ikväll blir jag innebandyänka, kanske väljer jag att se en riktig TJEJfilm då...




Tjingeling
Åsa

Kommentera här: