.. vi tuffar vidare in i eftermiddagen..

.. och jag har en härlig känsla i kroppen! Det känns så fantastiskt; snö ute, lite lagom kyligt, solen sken en stund idag och alla människorna börjar få julkänslor.. MYSIGT!!



I kväll får jag pussa och krama på min familj.. det ska bli mysigt..
Redan i morse kom Beatrice springandes; "MAMMA - jag fick ingen mammakram igår kväll, så nu vill jag ha en!"... *fnissar*... sen kom Alma och gjorde likadant.
Visst är dom härliga?
.. och då har vi bara varit ifrån varandra EN kväll. EN endaste kväll..
Så ni kan tänka er vad omtumlande det skulle vara för mina barn att börja med "varannan-veckas boende"..
Det skulle vara omtumlande även för mig.. som är van att få dom där gonattkramarna varje kväll..

Så, "tur i oturen" är att jag har dom hos mig.. Twentyfour seven.

Tjingeling

Åsa

Kommentera här: