Kvällsrutinerna påbörjade..

.. lite smått..
Men eftersom kidsen sov längre så är dom inte lika trötta nu som dom brukar vara vid den här tiden.. inte ens lillan.. buuuääää... *skrattar*

Efter superstädningen av garderoberna, citybesöket och muffinsbaket så blev mamman så trött, så trött.. tror att det kom över lite förkylningskänningar för jag blev frusen och känner mig lite öm i halsen också.. Huu... menmen, det brukar inte bli värre än så här. Det vänder snart igen. Jag är nästan aldrig sjuk! Tjohoo!
Positive thinking är det som gäller.. *skrattar igen*

Kan säga att vid Bompas början så låg jag nästan som i koma på sängen. Jag kände att det var bara att lyssna på kroppen. Jag vilade, halvslumrade, myste och låg och bara VAR.. Balsam för själen, som vi har varit inne på.
Efter ett tag kände jag mig lite piggare.
Men längtar ändå gryyyymt mycket efter egentiden..

Det blir en tidig kväll ikväll.

Kram alla!

Åsa

Kommentera här: