Min vän Linda H

Vem har sagt att den djupaste vänskapen kommer från de äldsta vännerna?
Visst, ofta stämmer det.. men när det gäller min och Linda H:s vänskap.. så djupnar den i raktetfart.
Linda är en kvinna som förstår mig och når mig på ett obeskrivligt sätt. Hon är rak, öppen och ärlig - precis som jag. Säkert är det därför vi har så kul ihop. Tiden går alltid supersnabbt och det känns som om vi hade kunnat prata i minst 2 timmar till.. Right Linda?

Vi har suttit i mitt kök i flera timmar och pratat om män, relationer, kärlek och sex.
Jag fick lätta mitt hjärta och berätta om mina innersta drömmar.. Lyssnade tillbaka och finner alltid lärdom av våra samtal.

Tack Linda, för att du kom in i mitt liv!

Kram
Åsa
1 Linda:

skriven

Sitter här rörd och läser. Jag är verkligen glad att våra vägar korsades! Hela jag sprudlar varje gång vi träffats :D Du är en underbar människa!



Kram!

Kommentera här: