Premiär ikväll..

.. för mig och "Midsomer murders".. en serie som jag inte kan låta bli att älska, trots att det är smått fånigt att varenda jävel i en och samma landsortshåla går och blir mördad.. hm.. finns det nå folk kvar att göra serie på snart??
*skrattar*
Men, det är engelsk deckare när den är som bäst och jag ska se den ikväll! Undrar just när den börjar.. hm.. får kolla upp det där.. kanske t.o.m sätta ett alarm, så att jag inte fastnar i bloggen eller vid Facebook och glömmer bort programmet.. hahaha..

Barnen leker kurragömma och det är väl ingen idé att natta mina barn förrän älsklingen kommit och hämtat flickan E, eller om dom nu vill sova här allihopa, det får dom gärna. Det där visar sig. Jag har inte räknat med att dom blir kvar här ikväll, eftersom det blir lite småsent och pojken E kanske vill göra kväll hemma på Mjölkudden efter matchen?
Either way is fine.
: )

Jag har fixat kaffe.. NU och NU ska jag dricka det!

Kraaaam
Åsa

Kommentera här: