Krograpporten..

Ja, hej bara - vad kul det var.
Det är det som är så roligt för oss som inte hänger på krogen varje helg - att vi kan suga på karamellen extra mycket och extra länge. För att gårdagen var som en god karamell, går inte att ta miste på.

Tänk att så många slöt upp, både gamla och nya bekanta.. en "främling" blev inbjuden från gatan (av några vänner som stod utanför butiken och rökte) och hon trodde min själ att det var en pub hon kom till.. *fnissar*..
Som vi skrattade när det uppdagades..

I krogvimlet stötte jag ihop med en gammal granne från Sävast och vi växlade några snabba och några leenden.. Kul att se dig igen N!
Sen.. mitt när dom spelade "Kärleken är evig".. så såg jag gamla flirten K på dansgolvet.. hehehe.. lika charmig som alltid!

Lite synd att man tappade en timme när det var så skojigt, men å andra sidan - man ska sluta när man är på topp!
Mina gäster från Skeå var trötta och jag kände att det var helt ok att åka hem, så vi drog strax före 02.00..

Mötte minsann "facebookpolaren" P.N precis när vi var på väg att hämta ut jackorna.. det var så dags då! En hastig kram och "kul att se dig IRL", sen hann vi inget mer..

Taxiresan blev helt gratis tack vare att en god vän körde.. TACK M!

Erbjöd gästerna min dubbelsäng och valde själv Beas säng. Sov rätt gott mellan varven.. de få timmarna jag nu hann sova, innan det var dags för frukost.. hahaha..
Nåväl, Skeåborna har precis lämnat lägenheten.. jag softar.. väntar på kidsen och njuter av tillvaron.

Önskar alla en fin söndag!

Åsa

Kommentera här: