Morgonrapporten - Fredag!

Wohoo gott folk - det är FREDAG!!!

Idag gick vi upp i vanlig tid (som när Bea har skola), för jag hade ett spännande möte 08.30.
Allt där hemma gick finfint, förutom att Bea var låg igen.. jag kan dock hantera det där på ett helt annat sätt numera (med den återfunna energin jag känner) så jag kände mig inte ens oroad eller speciellt stressad. Jag vet att det bästa är att låta henne vara lite och mot slutet puffa och påminna henne att hon borde börja äta innan jag plockar undan frukosten..
Funkade kanon! När hon hade ätit några tuggor av sitt fil och flingor så blev hon som en leende ängel. Resten av morgonen gick som smort.

Mötet var avklarat snabbt och det gick bra. Tycker att vi fick en kanonbra kontakt och det kommer förhoppningsvis ge mig den tid jag behöver för att ro allt i hamn..
Klura på det ni!
; )

Har babblat i telefon med Micke, fasen vilken kul kille.. *fnissar ännu*..
Dricker kaffe och gör upp planerna för dagen..

Kram
Åsa

Kommentera här: