Skriva är min terapi..

.. som några av er redan har märkt, så "tömmer" jag mig, genom att skriva.. skriva är en schysst terapiform och dessutom väldigt billig!
; )

Mina tårar har torkat och jag kan t.o.m lé igen.. meddelandet från ex-vännen har bearbetats, sjunkit in och.. tja.. stuvats om lite.. det ligger inte på bästa hyllan längre.. Men tro mig, trots att det var hårt skrivet och trots att man inte behöver ta åt sig allt.. så kan det vara bra att ta sig en tankeställare..

Nu tar jag nästa kliv, in i nästa timme och nästa minut med nya, fräscha tankar.. jag ler åt mitt liv, för jag tycker om det.
Jag ler åt mina barn, som ligger i sina sängar och sover.. för jag älskar dom..

Tuggar glatt i mig en bit av chokladen jag fick av A.. muuums!

Önskar alla en fin kväll,
trevligt att ni står ut med mina tankar..
*fnissar*

Kraaam
Å

Kommentera här: