God mat, god dryck och gott sällskap..

.. vad mer kan man begära?
: )

Sitter och myser.. ler lyckligt och njuter.. i Peters kök på Mjölkudden.. Jojo, vi hamnade här ändå. Men jag hann köra en tvätt, plocka bort och plocka om.. och sånt.
Barnen envisades med att dom ville sova på Mjölkudden, och jag som tycker det bara känns positivt att dom trivs så bra där, gick såklart med på det i samråd med Peter.
: )

Vi har nyss käkat middag och njutit som bara den.. marinerad, stekt (vi har ingen grill!!??) kyckling, pommes frites, sallad på; tomat, gurka och fetaost.. och så ett glas rött till..
MUMS var det!.. känner fortfarande de goda smakerna i min mun..
Barnen då?.. den ena ville absolut INTE ha kyckling och den andra ratade pommes fritesen... eh?!.. who cares?? It´s their lost, som jag brukar tänka...
*skrattar*...
Nu kollar dom på Disney Channel och äter det sista av lördagsgodiset..

Jag bara ler.. jag mår så bra.. jag är så lycklig..

Önskar alla en kanonfin kväll, för det har jag!

Kramkram
Åsa

1 Helene:

skriven

Är så härligt att höra hur gott du har det!!! Är underbart att känna så där!! o det är du värd!!!

2 Åsa (bloggägaren):

skriven

Hej Helene!

Åh, tusen tack för det..

: )

Önskar dig det bästa också!



Kram

Åsa

Kommentera här: