Morgonrapporten - Torsdag..

Hej hopp,
Torsdag idag. Underbart. Ikväll är det hockeykväll på Mjölkudden. Mixat med lite (läs mycket) kärlek!
; )
Barnen är för övrigt jätteglada över att få åka till Peter och barnen ikväll. "Jaaa!", utropade dom när jag berättade att det var torsdag idag och att det innebar övernattning på Mjölkudden.

Morgonen gick bra. Trots att Bea var gnällig om det mesta; jag har inga kläder, jag ska inte ha någon frukost, jag ska inte gå till skolan.. så lyckades mamman (trots sin trötthet!) att ta det med ro och bara låta det gå över..
Hon åt frukost, klädde sig och när hon stod på lilla träsoffan framför spegeln i hallen och borstade sitt hår, så fick jag hjälpa henne.. jag lutade mig fram och pussade henne på kinder, nacke och mun. Vi snosade och gosade och det var en fin stund.
: )

Lämning gick finfint. Efter en cykeltur i det mulna vädret ser jag ut som om jag gjort en permanent i håret... *suckar*...

Mötet i morse gick bra. Vi hade jättetrevligt. Pratade om allt möjligt. Jag har nappat på hennes förslag. Mer info kommer senare.

Sen dök Peter upp... ååååhhh.. blir man varm eller blir man varm?
; )

Johan från Luleå Guiden trillade in precis. Vi diskuterade annonser o dyl.

Nu ska jag sätta igång med annat!

Tjilevippen
Åsa

Kommentera här: