Morgonrapporten - Tisdag!

Hej hopp,
vilken fin dag vi fick vakna upp till! Sooool!
Pussade på raringen och sa att han kunde snooza vidare, men själv gick jag upp. Vek ner den rena tvätten, duschade och manade på kidsen att klä sig.
"Kan du välja kläder åt mig?".. kom det från båda döttrarna.. så här gör dom när dom är slöa.. hihi.. annars väljer dom själva.
Dom köpte mitt val, fast Bea bytte ut överdelen.

Samling vid frukostbordet och då tassade jag in till Peter, gav honom en öm puss och sa att det fanns kaffe.
Gemytligt, även om tjejerna tenderade till att smågnabbas lite.. det la sig fort och sedan gick allt som smort.
Alla cyklade idag också, Alma är verkligen jätteduktig.

Drog en sväng på ICA supermarket för att köpa skurmedel, bananer och smör till butiken.. förargligt nog glömde jag kaffe!
Peter var på plats när jag svängde in på bakgården.
Tack och lov räckte kaffepulvret till 5 koppar.. phuuu..
Sista tapetvåden är snart på plats och snart kan jag ringa hit Citysidorna för en filmning..
: )

Ha en fin dag
Åsa

Kommentera här: