.. vi går mot kväll..

.. och vi har precis intagit en supergod middag. Tacos! Mums!
Alma verkade trött, hängig och "off".. redan innan maten och åt såklart som en katt.. det slog mig att det troligen är "2:an" som spökar igen.. *suckar uppgivet*.. VARFÖR ska hon trilskas så med detta i omgångar?..

Efter maten gav jag henne några pepparkakor (tack för tipset du som kommenterade härom veckan) och visst är det mest psykologiskt för Alma.. hihi.. för hon åt typ 2 st och sedan gick hon iväg och försökte..
Första gången gick det inte. Andra gången så.. JEPP - resultat!
Ingen jätteladdning kanske, men nu är hon på G i alla fall och jag slipper ge henne Microlax. Det är ju som bäst om hon fixar den där grejjen på egen hand. Dessutom blev hon genast betydligt piggare, även om hon nyss frågade om hon fick gå och sova... hm..

Emil är i badet och tjejerna verkar lite småtrötta allihopa faktiskt.. inte så konstigt, mörkret ute gör oss alla tröttare.. dom väntar på Bompa som börjar strax.

Peter tar disken och pratar med systeryster samtidigt.. jag tog mig några rader på bloggen..
Jag saknar att ha tillgång till min egen laptop.. fasen att den skulle vara så hårt drabbad (av virus)!!...
Nåväl, vi hoppas att det lossnar snart..
Håll tummarna!

Sköt om er nu,

Kram
Åsa

Kommentera här: