.. jag har kommit till insikt om..

.. jag har kommit till insikt om.. (egentligen för länge sedan).. att det förmodligen inte finns några andra alternativ för mig, än att driva eget..
Visst, en dag kanske man känner annorlunda (såklart), men i dagsläget kan jag verkligen inte tänka mig ett "vanligt jobb".. alltså nääää....

I så fall skulle det måsta vara ett mycket fritt arbete, där jag skulle ha tillåtelse att själv lägga upp mitt arbete och på så sätt få utlopp för driftigheten, kreativiteten och suget att lösa problem och göra förändringar när helst jag tror att det är till det bättre..
*skrattar*
Ja, ni hör ju - VILKET vanligt jobb skulle kunna utlova mig det?

Så.. trots att man får kämpa och trots att det tar tid innan man ser pengarna, så vill jag inget hellre göra än att driva eget.

.. jag trivs så bra här i min gottepåse - Hafva!



: D

//
Åsa

Kommentera här: