Nyårsafton m. vänner man tycker om..

.. här kommer fler bilder från vår afton hos Stanges;
Mina vackra döttrar - 2 egna och 1 bonus!
Tyvärr blev bildkvalitén inte den bästa, jag lovar min kamera börjar lämna in..
2011 ska jag köpa en ny!
: D
TACOBUFFÉ!! Barnen fick äran att börja..
Våra flickor hade valt att äta plättar precis innan vi gick över (hur kan man välja bort tacos?!).. så dom satt och åt vindruvor i varsin skål.. funkar!
: D
Men de andra barnen njöt av den fantastiska tacobuffén..
Här ser ni Lilo - tillika en av dagens FÖDELSEDAGSBARN (Grattis igen gumman!)
Min förstfödda.. Beatrice.. visst blev hon tjusig i sina lockar?
*stolt mamma*
Emil åt och njöt..
Lill-Stumpan käkar vindruvor..
.. och även Adelia tyckte att det var jättegott!
.. älsklingen försöker lé.. (*fnissar*)..
Alma, Emil & Peter myser i soffan efter maten..
Ebba busade en stund med Sotis..
Min storgumma & jag..
Alma koncentrerar sig på TV-spelet..
.. ALLA älskar Sotis..
: D
Emil spelar..
Min tjusiga bonusdotter Ebba!
.. och Sotis är bra på att visa kärlek tillbaka!
: D
Adelia njuter av lite julchoklad..
//
Nu slår klockan snart 00.00!!
Kram på er alla!
Åsa

Kommentera här: