Morgonläget, tisdag 26 jan 2010..

.. och hej bara vad tiden går fort..
Har precis haft en kaffedejt med Fia B. Vi surrade business och privatliv i en enda röra. Alltid lika roligt!
: )

Igår då?.. jo, när jag kom över till 97:an för att "packa ner det sista" och sedan börja flyttstäda.. så insåg jag att det var GÖRMYCKET kvar.. det var grejjer här och där.. jag höll fan på att börja lipa för jag var skittrött och orkade inte med så mycket tjafs, bärande, rensande och packande.. menmen.. jag tog tag i det ändå och med hjälp av Peter som kom och hämtade de fullpackade kartongerna samt ersatte dom med nya tomma.. så hann vi en hel del ändå.
NU är det lite kvar.. (grejjer alltså).. Alma/Emils gamla rum är flyttstädat och när jag började jobba med Beas rum så fick jag MEGA-känning.. 2,8 i blodsocker.. det var bara att lägga av, tugga dextrosol och ta sig hemåt..
NÖJD med mitt dagsverke låg jag som en döfisk och kollade på "Miss Secret Agent 2" resten av kvällen..
Peter meckade med tvättmaskinen innan han också anslöt. Sedan somnade vi som två små barn och sov gott hela natten...
Snacka om att man blir TRÖTT av att flytta!

Peter går dagtid den här veckan och går upp klockan 06.00.. jag somnade om.. *myser*..
07.00 gick jag upp, väckte alla kidsen, manade på dom att bli klara och så käkade vi frukost.
Det flöt på bra!

: )

Tog 08.31-bussen till stan. Hann posta kundordrar, handla nödvändiga varor OCH kika in till Fia (bonusbarnens mamma) i det nyöppnade caféet hon jobbar på.
TACK för pratstunden Fia!

.. nä, nu är det dags att dammtorka i butiken..

Tjingeling - ha en fin dag!

Åsa
1 Anonym:

skriven

tack själv :)

Kommentera här: