Morgonläget - 4 mars 2010..

Vaknade redan 07.00.. renoveringshelvete utanför mitt fönster.. gaaaah..
Men.. vem hade tid att vara arg? Det är ju så VACKERT ute idag!! Tjohoo!

Jag gick upp, sa godmorgon till döttrarna, Bea provade sina skidor och pjäxor.. och jag gick in i duschen..
Tror Bea var extra pirrig och längtansfull inför Ormbergsutflykten idag, för hon drack bara ett glas O´boy.. åt ingen macka.. typsikt va.. men vad ska man göra?..

Sedan traskade vi till NLV tillsammans eftersom Bea behövde bärhjälp med skidorna.. Det blev en skön promenad, vi pratade hela vägen och konstaterade att det var en utmärkt dag att åka på utflykt till Ormberget.
Solen kikade fram mer och mer och man bara njöt..

När vi kom fram pratade jag en stund med fröknarna sen kramade jag döttrarna hejdå och önskade dom en bra dag.
: )

Gick sedan till stan i finvädret.. åååh, hoppas nu att våren får fortsätta knacka på vår dörr!
På plats i butiken har jag städat.. jag överdrev vårkänslorna och skurade butiken med öppen dörr.. aaah, friskt och härligt..

Ha en fantastisk dag!

Åsa

Kommentera här: