Wow - vilken dag! (.. jag summerar..)

Vilket flyt.. vilket spring i butiken idag!.. vad många glada människor, vad mycket lovord om butiken, vad mycket paket jag har slagit in! Tjohooo!
*ler lyckligt*

Bara en kort period idag var det riktigt lugnt, men då satt jag med administrativa sysslor och sedan VIPS så var "pulsen" igång igen..
T.o.m när jag skulle stänga 16.45 så kom det in kunder.. hihi.. och självklart fick dom tips och vägledning.
Dom blev mycket nöjda med sitt köp och jag log med hela hjärtat.. ååh såna här dagar älskar jag mitt jobb extra mycket!
: )

Raffasade ihop prylarna och sprang ut till bussen. 17.01 kom den.. Jag hann!!
Fick sitta intill Fia B hem.. myyys.. vi bokade in en ny kaffedejt imorgon bitti. Härligt!

Kom hem till lilla familjen.. gick runt och kramade alla.. vad fina dom är! Nöp honey lite extra i rumpan.. jag får skylla på mitt extra goda humör idag.. *skrattar*..

Vi åt varmisar och drack lite rött till (jaa, vi vuxna alltså).. och så sallad till. Mums! Underskattad "rätt".. grymt gott var det!
: )

Nu ska vi grejja med webbshopen, man får passa på när man har assistans av min underbara datasupport (alias Älsklingen)..
Hehehe..

Tjingeling
Åsa
1 Lixy:

skriven

Får jag fråga hur länge du har bloggat?

2 Åsa (bloggägaren):

skriven

Hej Lixy,

Jag har bloggat sedan 2007, hur så?

Mvh

Åsa

Kommentera här: