Kallkällan calling..

.. sådär ja.. har ätit världens godaste kycklingsallad till middag! Hemgjord, á la Älsklingen. Mums filibabba!
Kidsen fick kyckling & pommes. Jösses vad dom åt av kycklingen, succé kan man säga, vi får nog tillaga den i ugnen fler gånger!
: )

La mig på sängen och vilade en kortis.. sen blev det vardagsdramatik på gården/lekparken.. vi har en bråkstake på vår gård.. han är bara 5-6 år men muckar med typ allt och alla.. mig är han visst lite rädd för, kanske för att jag sa till honom den där gången ni vet..
Idag fick vi chansen att växla några ord med pappan.. hoppas verkligen att det blir någon ändring i pojkens beteende nu.. (fast jag tvivlar)..
Egentligen tycker jag synd om pojken.. inget barn är ond/elak från början.. det kan vara sjukdom alt psykisk störning, eller något så vanligt som "arv & miljö"...
Ja ni kanske hajjar...

Har precis druckit kaffe och ätit glass med Inger. Trevlig pratstund vännen!
Ungarna är inkallade nu och kvällsrutinerna är igång.

TjingTjing

Åsa

Kommentera här: