.. promenaden som försvann..

.. åtminstone tillfälligt..
Jag som bara tog en 2:a insulin till middagen.. och ändå åt vi potatissallad till (som det är en hel del fett i).. och ÄNDÅ hamnade jag på ett allt för lågt värde för en power walk.. ja t.o.m för lågt för en vanlig promenad.. *suckar besviket*...
Ibland blir det inte som man vill.. jag säger bara TUR att jag sprang i trappuppgångar här tidigare, för där fick jag en hel del motion!

Jag får nog se upp med insulinet när man nu börjar röra sig mer (vistas mer ute, med allehanda aktiviteter).. och dessutom försöker jag vara lite nyttigare genom att utesluta en hel del slisk..
Fan, man kanske kommer i form redan för beach 2010 ändå??... hahaha..

Äsch, det är verkligen inte målet. Målet är att tappa lite söt/slisksug, få bättre kondition och gärna gå ner 2 kg.
That´s it. Ett uppnåeligt mål och det gillar jag.
: )

TjingTjing

Å

Kommentera här: