.. at the store (15.12)

.. eftermiddagen blev betydligt lugnare.. knasigt vad det kan hoppa fram och tillbaka.
Jag har i alla fall servat dom kunder som kikat in. Helena N´s dotter kom och löste ut en Luleå Hockey-body som var undanlagd.
Jag summerar; 3 st Luleå Hocky-plagg sålda på 2 dagar, och ändå har det ju inte varit knökfullt med folk här direkt.. hihi..
BRA statistik va? HEJA Luleå!
: )

Fick mig en lång pratstund med Kattis & Java då det var lugnt i butiken, dessutom kikade vår gemensamme vän Jesper in - vad kul att jag fick träffa dig oxå!


Gammal bild på just Kattis & Jeppe!

Camilla (Lilla Butiken) kom in en sväng igen, på sin väg till bilen och hemfärden mot Råneå. Jag bjöd på kaffe och konstaterade att bruden blivit skeeetasnygg i håret (hon har varit till frissan). Superfint!
: )

Nu kör vi resten av eftermiddagen!

Åsa

Kommentera här: