.. Kallkällan (19.39)

Tjingeling,
Vi har precis kommit hem från discot. Vi fick oss allt en trevlig timme där borta. Alma var mest i rörelserummet där discot var och jag och de andra föräldrarna fick oss en trevlig pratstund uppe i fritidslokalen.
Jag blev riktigt paff när hon sa att hon ville hem, redan efter en timme.. JAG hade ju så kul! *fnissar*
Men, jag såg att Alma var trött och sliten.. hon är ofta det på fredagkvällar. Veckan har väl tagit ut sin rätt även på henne.. så vi tackade ödmjukast för oss och promenerade hem.
Hon och Bea sitter och spelar nu.. jag tror dom uppskattar fredagslugnet här hemma.
Jag har fått en ny laptop av min honey, och det är den jag skriver på nu. SHIT vad ovant!! Jag känner mig som Bambi på hal is.. hahaha...
TACK älskade Peter för att jag fått en ny dator, man kan lugnt säga att det behövdes.
*glad*

Nu kan fredagsmyset ta sin början!!
Tack dock till Jojo & Kicki som hade ordnat ett supertrevligt disco åt barnen.

Kramkram
Åsa

Kommentera här: