.. lilla morgonkollen..

.. igår rundade jag av kvällen på bästa sätt och somnade mycket lycklig. Vad härligt det är att somna intill den man älskar!
: D
.. nu till morgonen; bra flyt med kidsen, och när jag såg solskenet utanför mitt fönster var jag bara tvungen att promenera till jobbet, även denna morgon.
Det blev en lustfylld och härlig promenad, hade dock kunnat ha mössa för de blåste lite i öronen.. ajaj.. men annars var det bara milda tempraturer och ett solsken som värmde ända in i själen.
Gick lite "extra långt" idag, eftersom jag hade ärenden till Procurator. Nu har jag handlat öronproppar (säljer som smör här på Hafva), häftklammer och skrivarpapper.
*tummen upp*
Sen blev det bara ett kort stopp på Hafva, jag hade nämligen paket att posta på Aurora.
Fick syn på Carolas fästman Janne i en buss som stod vid Smedjegatan, vi vinkade glatt åt varandra.
Back to the store.. skura.. skylta om och nu har jag öppnat upp!
: )
//
Å

Kommentera här: