.. nuläget (18.44) ..

.. Vi är på plats på Bredviken!
Har grillat, sippat vin, surrat och sedan ätit en gryyyymt god middag! Aaaah...
*mätt & belåten*
Barnen har fått spela dator (asocialt värre).. men är nu beordrade att leka istället.. hihi..
: )

Här kommer bilder;
Vår gåva till Daniel - en vinflaska inslagen i en ABOB-väska! Snyggt va?
: D
Alma & jag innan avfärd mot Bredviken..
: D
Alma tokar sig, jag skrattar.. hihi..
: D
Bea spelar..
: )
Jag tog med min egen laptop (hehehe, smart va?) och här sitter Alma och väntar på att den ska starta upp!
: D
.. gottigott som stod på Daniels köksbord.. mmmm..
: P
.. grillat på G!!
: P
Trots kylan så envisades vi med att häcka på altanen en stund..
: D
Kidsen fick börja äta..
: )
.. tokunge..
: D
.. fina Cornelia..
: D
Honey & jag på altanen..
: )
MIN MIDDAG!!!
: P
.. gluttar ner i karrapåsen..
: P
Altanmys en kylig vårkväll..
: )
.. nu ska vi dricka kaffe!!

//
Å
1 Nilla:

skriven

Jätte fina bilder!!!!

Kommentera här: