.. spontanidéer..

.. är väl bland det bästa som finns!
: )
Mer eller mindre halvspontant blir det grillning och samkväm (knytis) hos vår vän Daniel och hans dotter Cornelia (en av Beas bästa vänner) ikväll! Wohoo vad roligt!
Dessutom kanske Sara B med son & pojkvän också sammanstrålar med oss, det visar sig.
Jag ser verkligen fram emot kvällen och konstaterar att tiden går fort.. sist vi var hos Danne och grillade var den 23 maj i fjol!!! Shit vart tog tiden vägen.. det känns som igår..
Så här såg det ut då;
(det var suuuperfint väder, varmt & soligt!)
Jag hade långt hår då.. (*saknar*)..
: )
Beatrice & Cornlia slappade i hammocken mellan omgångarna i studsmattan!
: P
Min fina sambo.. P E T E R .. smålog sexigt i vårsolen.. (me LOOOVE)
: P
Danne! Som för övrigt bor jättefint till, på Bredviken här i Luleå.
: D
.. just nu sitter jag och softar med kaffe.
Det har varit fullt ös i butiken idag och jag känner mig helnöjd.
Skönt att sitta och slappa en stund innan vi drar till Danne för en helkväll - med övernattning!!
TREVLIG VALBORG!

//
Åsa

Kommentera här: