.. underbara tisdagmorgon..

Morgonen hemma flöt på bra, alla var på gott humör. 
: D
Kidsen ville cykla till skolan idag och det fick dom, "på egen risk".. jag varnade för hala fläckar, tvärbromsningar och tävlande.. "CYKLA LUGNT OCH FÖRSIKTIGT" uppmanade jag.
För säkerhets skull kikade jag in på skolan på min promenad in till stan (passerar ändå NLV), för att se att dom kommit fram oskadda.
"Vad gör du här?", utbrast Alma förvånat.. hihi..
Sen fick jag typ 3-4 kramar och 2-3 pussar.. hon blir så himla glad när jag kikar in på skolan!
: D
Cykelturen hade gått bra, berättade hon sen.
Skönt att höra.
Fortsatte sedan min prommis mot stan, utanför skolan stod Beas klass och väntade på att få gå till badet.
Jag och Bea vinkade glatt till varandra.. mina fina döttrar..
*stolt mamma*
Vi har verkligen UNDERBART väder idag, jag njuter till 110% och smålog hela vägen till stan.. hihi.. visst blir man på gott humör av sol och värme?
: D
Nu ska jag skura butiksgolvet. Sen blir det kaffe utanför butiken! ME LOVE!

//
Å

Kommentera här: