Valborgsmässoafton 2011..

Cornelia bjuder pappa Daniel på glass..
: P
Far & Dotter - Daniel & Cornelia!
: D
.. min tokunge igen..
: D
.. påklädning i hallen. På väg till majbrasan på Skurholmsberget.
: D
.. yngsta pärlan..
: D
.. hela gänget traskar på..
: D
.. i vimlet på Skurholmsberget..
: )
Daniel & Cornelia..
: )
.. min stiliga karl!
: )
.. min äldsta pärla - BEATRICE!
: )
.. jag & Alma.. (Bea & Cornelia ville inte vara med på bild).. hihi..
: )
.. honey & jag..
: D

.. brasan börjar sakta ta eld..
: )
.. våra stortjejer!
: )
.. och nu brinner det rejält! Det blev varmt och gott kring brasan.. häärligt för en frusen tjej som mig!
: D
.. "VAD VARMT DET BLEV!" , tyckte Alma..
: )
Darling & jag igen..
: D
Beatrice framför majbrasan.
: D
.. jag & Alma..
: D
.. Wohoo - det brinner!
: )
.. jag, framför majbrasan..
: )
.. kidsen klappar Thyra, Nero och Merinda (tror jag hon hette)..
Superfina voffsingar!
: D
.. lek i en lekpark på vägen hem..
: )
Bea, på väg att gå armgång..
: )
.. in action! Så duktig hon var!
: D
.. nu är vi "hemma" på Bredviken igen. Gött att vara inne i stugvärmen.
Nu ska vi bara slappa och mysa resten av kvällen.
.. Tjing!

//
Åsa

Kommentera här: