.. mamma & pappa..

.. kom förbi, preciiis när jag hade svalt middagen! Right on time liksom!
Det var länge sedan vi umgicks eftersom att dom spenderar större delen av somrarna på Sandön.. men nu är dom tillbaka i stan igen! Tjohoo!
Vi fikade och satt och pratade med barnen först.. det var en mysig stund..
Barndom är - att skrapa av (och slicka i sig) kakans kräm med fingrarna..
*fnissar*
: D
När barnen hade skuttat iväg för att leka fick vi chans till "vuxenprat".. det blev en hel del om barn kan man säga.. vi pratade om döttrarnas biologiska pappa, om skolan, kompisar osv..
Jag kände verkligen hur jag hade saknat att spendera tid med min mamma & pappa.. vad kul att ni kom!
*glad*
.. har sedan duschat Alma, klippt Almas hår, rastat hunden, fixat köket och lite sånt..
Älsklingen är på innebandyträning men kommer snart hem.
Barnen har slutfört sina kvällsrutiner så om ett tag blir det till att pussa deras kinder och säga gonatt..
TjingTjing

Åsa
1 Jaana:

skriven

Vet du vad.. jag har ngt otroligt att berätta.. men vi får ta de live nåndag :-) eller så :-) då jag inte finns på fb.. gäller bio pappa här som varit försvunnen i massa år.. ;-) Kram

2 Åsa (Hafvabloggens ägare):

skriven

Yesyes, jag lyssnar gärna! Kom förbi när du kan!

KRAMKRAM!

Kommentera här: