FREDAGKVÄLL!!!

.. vilken UNDERBAR dag i butiken. Efter mjukstarten på morgonen som ökade på vid lunch, så bjöds jag sedan på flera rusher under eftermiddagen och den sista så sent som strax före 17.00-tiden!
Tjohoo!
Mysigt och trevligt besök av vännen & samarbetspartnern Lina från Florin Design, även om vi inte hann prata så mycket.. hihi..
: )
Telefonsamtal under eftermiddagen från Almas fröken, som berättade att Alma hade gjort illa foten under eftermiddagen.. jag uppskattade verkligen hennes samtal! 
Överraskande besök av Beas fröken Ann, som dök in för att förklara en läxgrej som jag hade frågat efter på mailen.
DET kallar jag engagerande - att hon dök in till mig långt efter att hennes arbetsdag var slut, för att visa mig några mattetal! *imponerad & mycket glad*
TACK ANN!
Vilka fantastiska fröknar NLV besitter! Jag är supernöjd med både Alma & Beas fröken.
: )
Kom sent iväg från Hafva och skyndade hem så gott jag kunde i halkan..
Drog förbi Lill-ICA för att handla lite middagsingredienser.. och lite fredagsmys.. hehehe..
Kom hem precis strax före 18.00 (sent va?!) och började med middagen ungefär samtidigt som pojken E kom hem från en kompis och frågade om middagen var klar.. hihi..
Alla barnen är ganska vana vid att middagen är klar ca 17.30.. men veckan då Peter jobbar eftermiddag så är det omöjligt att hålla den tiden.. jag är inte ens hemma då!
Nåväl, jag raskade på och 18.30 kunde vi så äääntligen sätta oss vid middagsbordet, jag och alla fyra barnen.
Vi åt, njöt och pratade om ditt och datt.
Mysigt!
: D
Efter middagen tog jag tag i "operation fixa Neros päls".. jag klippte, klippte och klippte.. sen fick han bada/duscha.. bli borstad, fönad och klippt lite till.. och sedan var han äntligen klar!
Såå himla fin blev han - mjuk, len och betydligt mer fri från tovor!
Wohooo - nu är det dags för vinnarlåtarna på IDOL!

//
Åsa
1 Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar:

skriven

Hej!



Måste än en gång säga att du har så fin och härlig butik. Va superkul att träffa dig live :)



Skickar lite bilder på finkläder som ja köpte, satt perfa på Malcom så han får väl låna dom tills Mario blir nog lång.



Ha en super mysigt kväll.



Kram

Kommentera här: