TÄVLINGSDAGS!

.. vi hinner väl med en tävling innan 2011 är slut? Jajamän, det tycker jag!
Denna gång lottar Hafva ut det här fina setet;
Börs+läppbalsam från "Anne Taintor" m. texten "Born to be wild"!
: )
Vad ska du då göra för att delta i denna tävling?
Jo;
1. Gå med i vår Facebooksida; HÄR
2. Dela det här blogginlägget på din Facebooksida. Kopiera helt enkelt adressen i webläsarfönstret och klistra in i din logg/på din wall på Facebook.
3. Skriv en kommentar under det här inlägget och glöm inte att uppge mailadress så vi kan nå dig om du skulle ha turen att vinna. (Det är bara vi som ser din mailadress, den visas inte offentligt).
: )
Vinnaren utses redan på fredag, 30/12 ca kl. 12.00 - så häng på!
LYCKA TILL - detta coola set från Anne Taintor vill du inte gå miste om!
: )
Ps. Tävlingsreglerna kommer från Kärleksbutikens blogg, där det också dyker upp tävlingar då och då, så hälsa gärna på där! Ds.
//
Glada hälsningar
Åsa
Hafva
1 Caroline Elmér:

skriven

Älskar Anne Taintors saker, så är självklart med och tävlar!

Gillar sedan tidigare och har delat.

/Caroline

2 Camilla Thåström:

skriven

delat på fb :)

den e såååå fiiiiin :)

3 Jenny Keisu:

skriven

Börsen står det nog mitt namn på ;)

Läppbalsamet får nog en en vän till mig....hon kör hårt med Lypsyl & behöver nog något mer stil fullt & roligt. :)

4 Elisabeth E:

skriven

Va häftigt set! Gillar,delar & hoppas :)

5 katja:

skriven

Delat :)

6 Anna Krentzel:

skriven

Gillar sen tidigare och delat=)

7 kicki kronborg:

skriven

Det är så fint :-) Jag är jättegärna med här.

gillar sedan länge, delar glatt med mig :-)



Hälsningar

Kicki Kronborg

8 Katrin Thor:

skriven

Jättegulligt set, håller alla mina tummar och tår:))

9 Vivi:

skriven

Gillat och delat :)

10 Lena:

skriven

Fina! Jag hoppas på tur nu! Gillat har jag gjort för länge sedan. Delar gör jag nu, nu, nu! =)

11 Susanne:

skriven

Åh jag vill såklart vara med!

12 Camilla Roos Sjöberg:

skriven

Gillar FB-sidan sen tidigare, har publicerat bloggen i min logg och nu skriver jag här för att jag hoppas på att vinna :)

13 Lili:

skriven

Jag är med.

redan gillat och delat tävlingen på fb med namn Lili Ying.

14 Mari:

skriven

Hej,

Jag har redan gillat er på FB och jag har delat denna sidan på FB. :)

Nu hoppas jag att turen är på min sida. :)

15 Katarina Westerberg:

skriven

Gillar sen länge...delar såklart :-)

16 Kristina Westerberg:

skriven

Hade varit roligt att vinna något till sig själv.

17 Jeanette Ståhl:

skriven

Vilka fina vinster! Väcker en massa glada minnen hos mig från förr... Hoppas på vinst! Gillar samt delat länken!

18 Anna K:

skriven

Gillar sen tidigare och delat. =)

19 la sundström:

skriven

gillade innan men delade inlägget och hoppas på tur!

20 Ulrika Hansen:

skriven

Gillar sidan och hoppas på turen! =)

21 Jenny Ringkvist:

skriven

Titta så vackert! För mig som inte fått några julklappar vore det här helt fantastiskt att få vinna!

22 Annelie mammatill3 busfrön:

skriven

Delat och gillar:)

23 Lena Björler:

skriven

Gjort alla punkter och hoppas på tur :)

24 Marion:

skriven

Åh en sån här vinst skulle passa mig perfekt,

på min födelsedag och allt!

Nu håller jag tummarna!

25 Kristina Werin:

skriven

Detta fin set skulle verkligen passa till min dotter. Har ofta fått höra "Born to be wild"

26 Maria mamma till 2 riktiga gullungar!:

skriven

Gillar & Delat på FB i namnet Maria Emilsdotter.



Hoppas på detta till mig själv faktiskt detta skulle göra min dag,för jag är lite crazy & definitivt "Born to be wild".

27 Katarina:

skriven

Delat denna sida på FB samt gillat er FB-sida på FB.

Nu hoppas jag på vinst av dessa fräcka saker. Skulle passa bra som en tidig födelsedagspresent till mig själv som fyller år dag 1 2012.

28 Rebecca Hermansson:

skriven

Åh så fin vinst! Är helt inne i 50-tals kulturen och älskar pinup's! Så denna vinst hade passat mig fullt ut! Hoppas hoppas hoppas!!!



delat på fb också :)

29 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen, gillar sen länge på facebook och har delat detta inlägg på min blogg. Annika Nilsson Pettersson heter jag på facebook



Kram Annika

[email protected]

30 jenn:

skriven

Klart att jag vill prova lyckan! Jag har gillat och delat pa Fb med namnet barbados jenn!

31 Maria:

skriven

Hej! Klart att man vill vara med och tävla. Har delat på Fb och gillat. Håller tummarna.

32 Sofie L:

skriven

Jag är gärna med <3

Gillar sidan sedan länge med namn Sofie Lindholm

Länkar pà loggen

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

33 Sara Björklund:

skriven

Åh!! i all motgång vore det på sin plats att vinna som plåster på såren... :) hoppas hoppas



Gillat och delat! och bloggat ;)

34 Cassandra Holm:

skriven

Gillar redan på FB

Delat det här blogginlägget på min FB vid namn Cassandra Holm.

Håller tummarna :-)

35 Malin Stålnacke:

skriven

Gillar och delar och hoppas på vinst! =)

36 linda strindin:

skriven

37 Åsa Ullström:

skriven

JAg är självklart med ! Delar på facebook



[email protected]

38 Carolina Åhsberg:

skriven

Åh, jag är såklart med och hoppas på massa tur!

Har delat på Facebook. (Carolina Åhsberg)

39 Jenny Holmgren:

skriven

Delar denna roliga tävling =)

40 Anneli Kristiansson:

skriven

Gillat, Delat och Hoppas<3

41 Åsa Lundqvist:

skriven

Den vill jag gärna vinna :)

42 Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar:

skriven

Klart man är med...gillat sen tidigare och delat :)

43 an1:

skriven

hoppas på vinst

44 Maria Segerlund:

skriven

Gillar å delar..=)

45 M-b Holmgren:

skriven

Gillar sedan tidigare, delar denna sida :)

46 Jenny:

skriven

Såklart jag vill vara med och tävla! Älskar ju den här serien!

47 Annmari Smeds:

skriven

Fint! Delat och klart! =)

48 Sofie Kieri:

skriven

gillat sedan tidigare och delat nyss ;)



Hoppas på tur :)

Kommentera här: