Morgonläget (09.35)

.. lite raspiga i halsen och något täppta i näsan är statusen på mina döttrar nu.. förbannade sjukstuga som sprider sig vidare inom familjen.. även jag har lite öm hals, men det brukar liksom bara hänga sig kvar en dag eller två, och aldrig bli värre än så..
Har peppat både mig och mina döttrar att vi ska mota bort "sjukdomen" med positiva tankar och genom att ta hand om sig själv på bästa sätt. Vila sin röst när man kan och fortsätta med god handhygien.
: D
Kallt som fasen idag.. nog är man less på kylan nu..
Jag längtar till ett varmt land, där jag kan svassa till jobbet iklädd endast klänning och små, nätta skor..
*fantiserar & drömmer mig bort*
Hihi.. nåväl, det gäller att leva här och nu.. att göra det bästa av dagen.. så det ska jag göra nu.
Ska sparka igång med lite kaffe och kort morgonmys i butiken innan det är dags att öppna.
: D
Önskar er alla en toppendag!

//
Åsa

Kommentera här: