.. kvällen den kommer (22.54)

.. känner mig grymt nöjd med dagen.. vi har fått så otroligt mycket gjort i butiken. Det ska bli så roligt att få kliva in där imorgon och blicka ut över leksaksavdelningen som blev så rackarns schnygg idag!
*stolt*
Sen ska jag bära ut lite tomkartonger och börja klura ut vart jag ska sätta upp hyllorna som jag skulle få av Kattis & Marcus imorgon (raringar!).. tack!
: D
Men först väntar ett "akut"-besök till Specsavers. Idag gick nämligen Beatrice glasögon sönder, på skolan.. stackars gumman blev tydligen otroligt ledsen..
Som tur är har vi ett "back up"-par (tag 2, betala för 1 är ett bra påfund, kan man säga!).. och det är dessa vi måste justera i morgon. De sitter för tajt vid näsan.
Måste även kontakta skolans försäkringsbolag och kolla hur vi går till väga med paret som pajade, för dessa vill vi ju naturligtvis ha lagade eller ersatta. Allt löser sig, det är jag fullkomligt övertygad om.
: )
Nu ska jag göra mig klar för natten och glida ner i den sköna, sköna sängen..
AU REVOIR!
//
Åsa

Kommentera här: