.. när ägarinnan fick gå ut på lunch..

.. vilken SURPRISE!!
Idag blev jag överraskad av Malin & Sara B med en tjusig presentpåse..
Visst är den vacker?
.. den innehöll en liten fin bok om vänskap;
.. så fina ord, man börjar småsnyfta..
: )
.. det var även med ett kort med texten; "En vän som du.. det borde alla ha"..
och själv hade dom skrivit till; "Därför tycker vi att just DU är värd denna lunch. Kram från oss, Malin & Sara".
: )
Jag blev helt paff.. förvånad.. och mycket, mycket rörd.
För första gången sedan företagsstarten 2007 har jag fått gått ut på lunch! Tjejerna bjöd mig! Wihaaa!!
Sara B tog med mig ut och Malin tog hand om butiken.. vilka tjejer!!!
Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner.
: D
Sara skrattade åt mitt första lunchförslag; Chicken Sallad på MAX..
"Vi ska gå på RESTAURANG, Åsa"..
Så vi valde Baan Thai, som alltid har så god lunchbuffé.
: P
Maten smakade uuuunderbart!
: )
Saragumman!
: )
Sedan tog vi en kort lunchpromenad till Kärleksbutiken, för att säga hej till min väninna Linda och kolla på lite prylar...
; )
.. Sara brast i skratt när jag frågade vad hon gömde bakom ryggen...
; )
Vy över Kärleksbutikens entré/första rum.. visst är det underbart fint här?
Man blir liksom både harmonisk och lycklig.
: D
Den här bilden får mig att fnissa varje gång, vi ser verkligen ut som ett äkta kärlekspar.. hihi..
Jag & Sara poserar och Linda tar bilden.
: )
.. dags att fortsätta här nu, men STORT TACK till Malin & Sara för denna fantastiska överraskning.. det här kommer jag att leva på länge.
*lycklig*
//
Åsa
1 Jenny:

skriven

Så gulligt av dem! Vilken överraskning! Klart ni skulle gå på RESTAURANG! Då räknas inte MAX =) Ha en fortsatt trevlig dag. Kram!

2 Mor:

skriven

Vilka fina och omtänksamma vänninor du har.

Kommentera här: