TÄVLINGSDAGS!

Nu är vi igång igen och för att följa Facebooks regler för tävlingar på FB, så hålls tävlingen här på bloggen, som fungerar som 3:e parts app.
Denna gång har du chans att vinna följande;
En rulle m. 2 kartor med Barbapapa wallies! Totalt 36 st wallies i olika storlekar.
Wallies är en jättefin dekoration, du fäster dom enkelt på väggen eller dörren. Gruppera dom i små "tavlor" eller sätt dom på rad, bara använda fantasin!
Värde: 279 kr
: )
Vad ska du då göra för att delta i denna tävling?
Jo;
1. Gå med i vår Facebooksida; HÄR
2. Dela det här blogginlägget på din Facebooksida. Kopiera helt enkelt adressen i webläsarfönstret och klistra in i din logg/på din wall på Facebook.
3. Skriv en kommentar under det här inlägget och glöm inte att uppge mailadress så vi kan nå dig om du skulle ha turen att vinna. (Det är bara vi som ser din mailadress, den visas inte offentligt).
Vinnaren utses måndag den 28 november ca. 12.00.
LYCKA TILL - dessa charmiga wallies blir en perfekt julklapp!
: )
Ps. Tävlingsreglerna kommer från Kärleksbutikens blogg, där det också dyker upp tävlingar då och då, så hälsa gärna på där! Ds.
1 Malin Stålnacke:

skriven

Hoppas på vinst =)

2 Linda:

skriven

självklart vill jag vara med och tävla!

Kram!

3 Emma - Mamma till Casper:

skriven

Gillat och delat :)

[email protected]

4 Camilla Thåström:

skriven

gjort allt, kul att denna familjen kommit tillbaka i popularitet :)

5 Lotta A-C Lundström:

skriven

Vill oxå vara med eller min dotter vill vara med :)



6 SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :):

skriven

Jag gillar och delar självklart länken :)

7 Gabriella:

skriven

gillat och delat:)

8 Ida Andersson:

skriven

Gillar helt klart dessa, vi behöver göra barnrummet lite mer barnanpassat och dessa vore ju toppen =)

9 ThereseK:

skriven

är med och tävlar :-)

10 Åsa:

skriven

Så fina :)

11 Elisabeth E:

skriven

Gillar och delat :)

12 Carola L:

skriven

Jag är med och gillar (Carola Lind) och har delat.

13 Pernilla:

skriven

Gillat & Delat! :)

14 Kristina Werin:

skriven

Underbart söta.

Vill verkligen vinna och hänga på väggen.



[email protected]

15 Åza W:

skriven

Gillar och delat på fb har även taggat inlägget med hafva =)

16 Annica:

skriven

Gillat och delat! Dom är ju helt enkelt underbara dessa små "pappisar"

17 Ulrika Hansen:

skriven

Självklart är även jag med och tävlar och delar givetvis på min sida!

18 Ingela Isaksson:

skriven

Så roligt med tävlingar =) Gillat, delat & skriver nån rad ;)

19 Hilda:

skriven

Hoppas hoppas :)

20 Jeanette Ståhl:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! Gillar på Facebook sedan tidigare och har delat i min logg. Nu hoppas jag på en fin julklapp att ge bort när jag ska bli "Gudmormor"!

21 Lili Ying:

skriven

gillar och delat.

Hoppas på tur!

mail:[email protected]

22 sofia-mamma till Vilja och bf 28/3-12:

skriven

gillat o delat!

23 Camilla Olsson:

skriven

Allt klappat och klart! Kan nu bara vänta och hoppas!

24 Camilla R:

skriven

Jag har delat och gillar er självklart :)

25 Linda Holmquist:

skriven

Skulle vara jättekul att vinna! Gillat& Delat :D

26 Ida:

skriven

tävla tävla! Åh vad fint de skulle sitta i lilla Marions rum när vi nu får tid att fixa iording där =)



27 Ingela Lilja:

skriven

Deltar jättegärna! Har lagt upp sidan på min status och gillar Hafva redan. Barbapappa wallies behöver ett hem, det hemmet finns här <3

Ingela

28 Erika:

skriven

Hoppas hoppas. Gillat & delta!

29 Ingela:

skriven

gillat och delat

30 Terese E:

skriven

Gillat å Delat!!

31 Ingela Lilja:

skriven

Testar igen och ser om detta kommer fram...

Gillar, delat, samt deltar :)

Kram i hösten

Ingela

32 Emma:

skriven

Är med och tävlar och håller tummarna :D

33 Pia Li:

skriven

Hejsan!



Är gärna med och tävlar om dessa underbara Barbapapa Wallis!



Mitt barnbarn är tokig i Barbapapa, allt är Barbapapa just nu!



Naturligtvis så hoppas jag att vinna dem, då ska hon får dem!



Gillar gör jag sedan förut och delat har jag självklart gjort! :D



Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!

Så att Barbapapa Wallis på väggen, hänga får!



MVH

Pia Li

34 Pernilla Henningson:

skriven

Vill vara med. Gillar och delar

35 Tina:

skriven

Gillat och delat : )

Hoppas på att få ge till mina syskonbarn i julklapp!



Kram!

36 Linda:

skriven

Hej!

Jag är självklart med i denna härliga tävling och håller alla tummar för att vinna!

37 anette carlsson:

skriven

Är gärna med och tävlat. Gillat er sida och delat tävlingen till min face book. Hoppas att Barapapa kommer på besök till mig i jul ;)



enkla nettan

anette carlsson

38 Emma:

skriven

Gillat & delat!! :)

39 Maria:

skriven

Delar! =))

40 Linda Stålnacke:

skriven

Åh vad fina, vill gärna vinna =)

41 mio nilsson:

skriven

gillar å delar =))

42 Lotta:

skriven

Inte vill man missa den chansen :)

43 Katja:

skriven

Håller tummarna :)

44 maria:

skriven

Hej vi är med och tävlar om de snygga barbapapa wallisar skulle bli en toppen julklapp till min brorsdotter.

45 maria:

skriven

oj vilken vacker julklapp till mitt gudbarn

46 Linda E:

skriven

Åh vad jag vill ha dessa - helt underbara och tillräckligt många för att även jag och maken ska få en eller kanske två "Barbor" på väggen i vårt sovrum :)

47 Hannah:

skriven

Gillat & delat :)

48 Mela:

skriven

ja visst är hon fin, therese :)

49 Victoria:

skriven

Jag är med och tävlar.. håller nu tummar och tår.. min lilla tjej på 4 år älskar Barbapappa.. hon skulle bli mer än lycklig om hon fick barbapappa Wallis..

50 Linda:

skriven

Är med o tävlar. :)

51 Anna K:

skriven

Jag är med, riktigt fina. Passar kanske bra till julkort med? :P

52 Linda:

skriven

ÅH! Håller på å renoverar dotterns rum (hon är 5 månader) som hon ska få flytta in i nu efter jul.

Temat i rummet ska vara Barbapapa så detta vore helt underbart kul att vinna!

Jag är helt såld på barba, dom ÄR ju för söta <3



MVH//Linda

53 Veronica - mamma till Theo och Tim:

skriven

1 Gillar redan



2 Har delat - Veronica Bredland Bråten



Håller tummarna!



[email protected]

54 Linnea:

skriven

Jag har gillat och delat och nu kommenterat :)

Vi älskar barbapapa så hoppas på vinst :)

55 Carro:

skriven

Håller tummarna! Gillat & Delat!

56 Emma. B:

skriven

Alltid gillar och delar!! :) Jag som tänkt inreda sonens rum med barbapappa, detta skulle sitta fint då! ;)

57 Eva-Lena:

skriven

Nu fattar jag :-)..

58 Eva-Lena:

skriven

Barbapappa var min favorit när jag själv var liten.

59 Therese:

skriven

Jättefina! Skulle verkligen "pigga upp" barnrummet:-)

60 Susanna:

skriven

Gillat sen tidigare och lagt upp på fb nu, kul med tävlingar! en perfekt present!

61 Lina:

skriven

Skulle verkligen passa i vårat barnrum här hemma :) Gillar och delar :)

62 Katarina Westerberg:

skriven

Gillar sen innan...delar självklart :-)

63 Emilia Mäki:

skriven

Delat! :-)

64 Zandra Hellström:

skriven

Gillat och delat.



Håller tummar och tår!

65 Stina M:

skriven

Håller tummarna :)

66 Linnéa:

skriven

Har delat sidan & hoppas nu på tur :)

67 Caroline:

skriven

Delat!

68 Richard:

skriven

Dom skulle passa bra i min yngstas och hennes kusins rum...

69 sanna:

skriven

Skulle passa i min dotters rum :)



70 Annmari:

skriven

Både min son & jag älskar Barbapapa! =)

71 Linda Strindin:

skriven

givetvis vill jag å vara med å tävla om dessa fina wallies!

72 sara-karin simma:

skriven

Åh har alltid älskat barbapapa! Hoppas min dotter också kommer att göra det:-D

73 Marcus Larsson:

skriven

Gillar sen förut och har delat.

Hoppas på vinst, mina tvillingdöttrar skulle bli glada av denna vinst :)

74 Anna:

skriven

Klart att man skall vara med och tävla :)

75 Nina:

skriven

Gillar sidan sedan tidigare.

Har delat på fb, Nina Hammarström.

Håller tummen ;-)

76 Susanne L G:

skriven

Har nu delat! :)



Hoppas hoppas jag kniper vinstlotten

denna gång, för Barbapapa är en STOR

favorit hos mina syskonbarn!!



Skulle ju vara kul med en liten

extra julklapp under granen....

för de har varit så snälla,

de små barnen! :)

77 Kristina:

skriven

Klart jag är med :-)

78 Malin Nordqvist:

skriven

Jag är såklart med :) Bättre sent än aldrig...

79 Malin Willberg:

skriven

Ååå vad jag vill vinna dessa!! =)

80 Ida Mäki:

skriven

Delat!

81 Moa Lundin:

skriven

Jag är med och har delat!

82 Erika Andersson:

skriven

Har delat på FB och gillat förstås... och nu håller jag tummarna!

Kommentera här: