Vilken dag!

Det blev en riktigt rolig fredag - trots skitvädret. Sicken tur att solen alltid lyser inne på Hafva!
: P
Överraskande många kunder kikade in idag, även om det såklart gick i vågor. Jag fick uppackat ALLT från Eggkids och känner mig himla nöjd.
Har inte hunnit få ut en enda pryl (av det nya) i webshopen, men det kommer.. håll ut!
: P
 
Några få bilder från dagen som gick;
Packar upp nyheterna från Eggkids! Kolla in snygga filten!
: P
Färgerna är ännu klarare och snyggare IRL, kom gärna in till butiken och kika!
 
Köpte mig ännu ett Ingeborgs Bling-smycke.. i lila!! Visst är det snyggt?
Inköpt på Hafva - såklart!
; P
 
Även när jag och Nero ska promenera hem, så regnar det.. TUR att man har bra kläder och ett hyfsat gott humör. Blev dock lite grinig mot slutet men det berodde mest på att jag var görhungrig!

Instagrammar min yngsta dotter när hon vilar på soffan.. visst är hon fin?
: D
Fixar middag och när den nästan är klar kommer älsklingen hem. Idag är hela storfamiljen komplett igen, så hela 6 personer är vi vid matbordet. Äter och njuter. Alma är lite sliten, hon är lite förkyld.
Efter maten börjar vi byta rum.. Beatrice ska flytta in till Flickan E, och Alma ska ta över Beas rum.
Detta är flickornas önskan och än så länge flyter allt på bra. Vi hann bara flytta över lite grejer (resten får vi ta i morgon).. längtan efter fredagsmys och lite lugn & ro blir för stor.
Man är trots allt lite trött efter en jobbvecka.
Stortjejerna börjar kolla på TV och spela lite dator, Pojken E är på sitt rum, Alma börjar se en film och älsklingen tänkte försöka vila.. då passar jag på att kila över till Nilla för lite tjejmys med Nilla & Heidi.
: )
 
Ett glas rött, lite mörk choklad, tända ljus och två varma, hjärtliga väninnor - vilken härlig stund vi fick tillsammans!
*glad*
 
Vid 22.00-tiden traskade jag & Heidi hemåt.
Har pussat döttrarna gonatt.
Nu tänkte jag ägna mig åt honey.. och bara vara en stund.
Underbart!

Natti natti på sikt!

//
Åsa
 
 
1 Anonym:

skriven

Mysigt! <3

Kommentera här: