Jag summerar arbetsdagen..

Helt fantastisk!
Kunderna har kikat in mest hela tiden och jag riktar ett varmaste TACK till vännen (& samarbetspartnern) Jennie, som köpte en sallad åt mig och kom förbi med den, när jag hade svårt att komma loss från butiken. 
Tack även till Kjell, som kom med en toarulle.. *fnissar*.. hade lite kris med dasspapper..
: P
Vilka pärlor ni är!
*glad & tacksam*
 
Många trevliga samtal och möten under dagen, många paket har jag slagit in och roligast av allt; alla märken får sälja! Det hörs förtjusande utrop titt som tätt och man blir alldeles varm i företagarhjärtat.
Tack fina kunder, för en jätterolig dag i butiken!
: )
 
Idag såldes ytterligare en sådan här body ("Evert") från Eggkids, med matchande mössa till.
Denna body är nu slutsåld i storlek 50/56.
 
Äppelmönstret, från Maxomorra är också sjukt poppis. Idag såldes en tunika i detta underbara mönster;
Visst är den helt underbar, säg?
: )
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: